Ministr zemědělství Zdeněk Nekula byl v minulých týdnech středem posměchu při jeho občas mediálně dost neobratné snaze zasadit se o zlevnění potravin. Pobavení vyvolala zejména jeho „reklama“ na slevu mouky v Lidlu, která se nakonec ukázala jen jako omezená akce.
„Musíme zveřejňovat příklady dobré praxe, kdy v rámci zdravé soutěže a zdravé konkurence obchodní řetězce mezi sebou soutěží, kdo u srovnatelného zboží nabídne nižší cenu,“ vysvětluje lidovecký politik v novém Reflexu.
Když prý supermarkety najdou odvahu vést spolu cenové války, bude vítězem spotřebitel.
Opačnou variantou, proti které bojuje, je součinnost obchodníků proti zákazníkům. „Největší sílu mají obchodníci, to si musíme říct na rovinu,“ nalil ministr čistého vína redaktorům, kteří s ním dělali velký rozhovor.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo